قیمت گوشت قرمز امروز ۳۰ آذر ۱۴۰۴ + جدول دارندگان خودرو حتما بخوانند/ سهمیه بنزین این خودروها حذف نمی‌شود پیش فروش سایپا ویژه شب یلدا ۱۴۰۴؛ شرایط، قیمت و زمان تحویل قیمت سکه پارسیان امروز یکشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۴ + جدول آغاز مسدودسازی کارت‌های بازرگانی فاقد اعتبار + جزئیات حقوق آذر ۱۴۰۴ بازنشستگان لشکری واریز شد آخرین مهلت ثبت نام فروش جدید ایران خودرو + زمان قرعه کشی لبنیات از این تاریخ ارزان می‌شود + جزئیات تغییر قیمت برخی اقلام لبنی فروش ایران خودرو آذر ۱۴۰۴ بدون بلوکه پول؛ آخرین مهلت ثبت نام ایران خودرو چه زمانی است؟ + زمان قرعه کشی اعلام جزئیات هزینه و عملکرد پروژه بارورسازی ابرها در کشور آخرین قیمت گوشت قرمز؛ امروز شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۴ مهلت ثبت نام خودروهای وارداتی تمدید شد/ راهنمای کامل سامانه ثبت نام ثبت نام خودروهای وارداتی برای متقاضیان قیمت دلار و یورو امروز شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۴ + جدول قیمت سکه و طلا امروز شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۴ + جدول آخرین قیمت گوشت مرغ و تخم مرغ در اولین روز هفته اعلام شد

تسخیر بازار روسیه با خودروهای چینی

یک مقام گمرک روسیه در حاشیه مجمع بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ (SPIEF) در گفتگو با ریانووستی اعلام کرد که واردات خودروی این کشور از چین در دوره ژانویه تا می امسال تقریباً سه برابر شده است.
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۶ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - 2023 June 21
کد خبر: ۱۹۰۶۳۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ به نقل از راشاتودی، یک مقام گمرک روسیه در حاشیه مجمع بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ (SPIEF) در گفتگو با ریانووستی اعلام کرد که واردات خودروی این کشور از چین در دوره ژانویه تا می امسال تقریباً سه برابر شده است.

به گفته روسلان داویدوف، واردات تجهیزات ساختمانی از چین در مدت مشابه به میزان 8 برابر افزایش یافته است.

این مقام مسئول رشد واردات از چین را ناشی از خروج مشاغل غربی دانست. خودروسازان بزرگ آمریکایی، اروپایی، ژاپنی و کره جنوبی سال گذشته به دلیل تحریم ها بازار روسیه را ترک کردند.

داویدوف مدعی شد که شرکت های غربی با خروج از بازار روسیه "به پای خود شلیک می کنند."

فروش خودرو در روسیه در ماه می 2.6 برابر رشد کرد که کمی کمتر از آوریل بود.

در مجموع 72200 خودرو در ماه گذشته میلادی فروخته شد که برند روسی لادا 30 درصد از فروش را به خود اختصاص داده است.

بر اساس این گزارش، خودروی گرانتا از محصولات شرکت آوتواز AvtoVAZ روسیه پرفروش ترین مدل در بازار داخلی این کشور بود، در حالی که دومین و سومین برندهای محبوب چینی بودند./تسنیم

ارسال نظر
آخرین اخبار